Visitkort

Skissar lite på en ny design till bloggen, samtidigt som jag planerar min hemsida www.smurfmamman.se.
Kul att fixa och greja lite!
Kommer dock behöva min älsklings hjälp, så jag inte sliter mitt hår för mycket *harkel* Bloggen är ok att greja med, det är värre med vissa grejer i Dreamweaver...
Beställde visit kort i går, många som beställer kort etc av mig har sagt att det hade varit smart att ha när någon frågar vem som gjort det etc.
Ska bli kul att se hur de blir när de kommer hem.


Kommentarer
Postat av: mojje

Superfint ju......Borde göra ett nytt lite fint jag med... mina gamla vill jag ju inte ens plocka fram längre :-) Kram vännen!

2010-05-06 @ 13:54:06
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0