Träff och mässa

Jennie och jag har varit å träff och mässa i dagarna två (9-10/7) :) Jätte kul hade vi!!!
Det var arrangerat av Kortmakaren och Scrappiz.
Det var totalt 8 olika utmaningar, 4 vardera dagen, jag deltog i 5 st totalt!
Men vad, jag vann i två st utmaningar :) första pris dessutom :o :D
det var priser i från Scrap & Hobby, Kortmakaren och Atea! Sen så hade jag turen att få pris på båda mina Goodiebag lotter :) fr Liten pärla och DoReDo!
Här kommer lite av det jag fick skapat under dessa dagar!
Distressat kort, med Tim Holtz stämplar och Victorian velvet och Aged mahogony distress dynor
En LO med tema vatten



Lo med tema glädje, med denna vann jag 1 a pris :)


Ett kort med tema sommar mat



Utmaning att helt utgå i från en av tre olika färgpaletter (rosa, gul, beige, grön &  blå), med detta kort vann jag 1 a pris :)



Skapa något med "5 måsten"!



Asken har jag fotat från flera vinklar för att få fram så levande 3D effekt som möjligt, asken kommer få ett eget inlägg :)



Jag handlade inte så mkt på mässan... eller inte så mkt pappers pyssel, hamnade på Pagoni och gjorde slut på en hel del det första jag gjorde :o ( men det har det blivit fina halsband av :) )
Men det vart lite papper, band, stämpel och pill!
Så nöjd med flera härliga dagar fyllda av pyssel!
Ser fram emot nästa pyssel träff med super sällskap :D
Kanske Rekord träffen blir nästa?

Kommentarer
Postat av: mojje

Men du, så mycket fint du gjort. Både pärlor och papper. Kul med vinster och utmaningar. Och asken, den är ju bara helt bedårande! Du är så duktig vännen min! Kram.

2010-07-14 @ 07:38:26
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0