Lite smycken

Present, matchande halsband och armband, en en tjej som verkligen gillar rosa, -Har alltid gjort :)
Ett halsband som jag gjorde för ett tag sedan, samtidigt som jag gjorde de två armbanden som jag bloggat tidigare.
Ett halsband som jag fick inspiration av ett jag såg på stan tidigare i veckan, ett Bag Lady... Tänkte att, tja, varför inte se om jag kan få i hop ngt likande själv ;)
Annan typ av hänge och jag har bling rondeller, annars är det väldigt likt :D där sparade jag lite pengar och fick lite kul pärlat ;)
Det står Änglavakt på hänget och det är ett 3D upphöjt hjärta. Hänget är i ljus metall dock svårt att få till det på fotot!

Kommentarer
Postat av: pyttisens mamma

Vilka fina smycken du gör!

2010-07-02 @ 22:15:35
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0