Ett suddigt kort som får bli en LO

Smurfen gillar polkagrisar skarpt, precis som sin mamma :)
Så gott är det!
När vi var på Liseberg i går så fick han en Stor klubba.... Gott var det och han har att äta länge!
Men det är helt klart ett LO foto...
Annars så händer det inte så mkt i bloggen tyvärr, har inte pysslats så mkt som jag hade önskat. Men när det bara står helt still för spontan pyssel så blir det svårt :(
Har gjort lite beställnings kort och lite kort som vi ska ge bort. Inte ens ngr julkort :o Fick gjort 5 på ca 5 veckor, då lade jag ner det... ska jag få i hop ca 25 kort att skicka och vägrar mass producera, då får det vara !!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0