Lyx!


Vardags lyx... mmmmmm, vi har bott på hotell i natt, en svit högst upp *ler* Inte nog med att det var en överraskning så hade mannen även fixat detta lyxiga som stod och väntade på oss när vi kom dit!!!


Det  blir ingen stora Stämpel och Scrap mässan för mig i höst... Inget jag behöver handla... och fick dessutom ett sms för en stund sedan av en vän som vart besviken på mässan så då känns det ännu bättre att jag är hemma!

Nästa vecka är det min tur att blogga mina första alster för BumbleBee i deras blogg, Kul, kan säga så mycket att temat är höst och stickers... Sen får ni vänta till tisdag och torsdag med att gå in där och se!! 


Ha en härlig lördag och njut av det underbara vädret!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, vad romantiskt. Härligt!

2009-10-18 @ 06:35:44
Postat av: Annika

Gud så underbart det både ser ut och låter. Jag är glad för din skull!

2009-10-18 @ 06:56:15
URL: http://iamannika.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0