Snart dags för julkorts makeri



Det börjar bli dags att göra årets julkort.... Beslutsångest som alla år... Vilka papper, vilka stämplar??? Ja det finns så mycket nytt och fint på marknaden i stämpel och pappers väg...

Det verkar som om dessa papper kommer ha en del av våra jul kort, sen är frågan vilken lay out ska det vara på korten, enkla, vikta, tags etc etc...

Jag har börjat måla några motiv, ett motiv är så sött med House mouse möss som även är till mitt nästa DT arbete för BumbleBee .. Så söta möss!
Sen så har jag lite hÄnglar i mini stl... Magnolia har släppt massor med super söta jul stämplar spec deras snögubbar *vill ha*

Farlig hobby det här!!!

Hej hopp

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0