Hand i hand

Smurfen och hans lille vän Liam ute på promenad hemma hos oss!
Liam kom hem till oss en lördag i april, utan mamma Petra! Vad hittar man på med två galna 3 åriga pojkar!?!?!?!?
Solen hade tittat fram så jag föreslog en promenad till pressbyrån och köpa glass och dricka!!
Svarat blev -JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
hela vägen höll de i hand i hand... och sjöng -det är lördag och vi ska få glass och godis *fniss*
De fastnade mot lycktstolpar och annat då de hade magneter i magen... jobbig väg, med måååånga stolpar etc....




jag har utgått i från denna skissen


LO´n är gjord med maj kitet från Nook!! Så nöjd att jag blev kund hos dem!!!
Har Massor kvar från båda paketen!! !!! !!



Kommentarer
Postat av: Örnen

Visst är majkitet löööövli!!! Superfin LO :-)

Kram kram.

2009-05-21 @ 22:47:28
URL: http://ornen.blogg.se/
Postat av: Petra

Men gud så fin den blev!!!!



kram

2009-05-22 @ 00:09:47
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0