Muffins, muffins, muffins .....

God afton...
här har ni muffins...
Ätbar variant och pappers variant!

Smurfen och jag gjorde choklad muffins/cup cakes igår... choklad choklad och lite choklad... I dag så skulle jag till Anette och klippa, slinga och färga håret så jag tänkte att hon skulle få en lite sött förpackad.. ja, ni vet pyssel genen....

Anettes muffin från olika vinklar *dreggel*


Sen så hade jag en låda med några till som skulle till väl valda personer.....



Här kommer de i papper... synd att de inte går att äta.... Smarriga glada färger.

Färg glada Muffins med CS, och papper Mommy and I från Prima, alla papper fr Arkivet.....
Dessa finns att beskåda på mässan imorgon!

Hoppas vi ses i vimmlet

Kommentarer
Postat av: pyttisens mamma

Riktigt smarriga!!!! :)

2009-03-06 @ 23:07:17
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej o tack för sällskapet idag!

Och som en av dom väl utvalda personer som fick en smarrig muffins, tackar jag MYCKET för den va såååå god att jag nästan dog.

Hoppas smurfen & Sonja får en rolig kväll ihop.

Liam har tokfnatt = han har fått lite godis idag :)

Ha d gott å så höres vi

kram kram

2009-03-07 @ 19:23:57
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Örnen

Mumsigt värre! Jasså det var du som hade gjort Arkivets muffins. Hihi! Fina!

Jag har nu lekt med mina mässinköp. Det blev en LO och ett kort. Hoppas vi hinner ses nästa vecka.

Kram!

2009-03-08 @ 17:04:43
URL: http://ornen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0