Jag har fyllt år och blev uppvaktad med många fina kort och andra härligheter!

13/3 1977 föddes jag...
Så om ni kan räkna så kan ni komma fram till hur ung jag är
Blev lite uppvaktad på fredagen och sen så hade vi lite födelsedags fika här hemma på lördagen!

Här kommer några av alla de fina kort som jag fick på  min födelsedag!
Först ut är present kortet som jag fick av Min Älskling, han pappers pysslar inte ... men han har lekt idatorn, så söt som han är!!

 
Sen så har vi ett kort från Petra blommor, rosa och bling ...


Sen har vi Örnen och ett kort från henne!


Sen har vi min kära systers kort med en söt tjej på som liknar mig *ler*


Sen så har min älskade syster son Lucas gjort ett helt underbart kort!!!!!

närbild på 3D lackade blåbär


Sen så fick jag detta kortet av min mamma, inte hand gjort men så vacker text och tanke bakom!

  

Ett kort av min svägerska!



Sen så var det Mojje som gjorde en helt underbar tårta både att titta på och äta..... Hon kommer även göra tårtorna till vårt bröllop *glader*



Fick fina presenter, present kort, pengar, pyssel, en klocka, ett armband, en bricka och choklad... många kramar och goa vänner!

Det var lite visning av vad jag fick för fint av mina nära och kära!!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag gillar det rosa med bling bling. och det med paket :)

Hoppas att du hade en bra dag.

Kram

2009-03-16 @ 20:37:51
URL: http://ninn77.blogspot.com
Postat av: Örnen

Hihi, där är ju mitt kort :-) VAd roligt det måste vara at bli uppvaktad med så mycket handgjor och fint!

Hoppas vi kan ses snart!

Kram!

2009-03-18 @ 19:36:47
URL: http://ornen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0