Det har varit pyssel i helgen!

Mmmmmm *drömmer* trevig helg med massor av pysslande i sällskap av goa tjejer!!!
Det har stämplats, stansats, skrattats, ätits, druckits div Cola sorter och så klart skapats! Köket  i Smurf familjens hem, mer eller mindre invaderades av tjejer på lördag fr 1030 !!!

Tack Gabriella, Hanna, Jennie, Lisa, Marit och Petra för en mysig lördag!

Här kommer de 4 LO jag gjort i helgen, de små bilderna är klickbara.... VARNING för långt inlägg


MUFFIN LUV


   
Jag gjorde mina mycket Mumsiga muffins för ett tag sedan som ni vet om ni har varit här inne tidigare!
Här kommer LO resultatet, Papprena är papper jag fick av Petra i Födelsedags present, hon fick utmana mig med ngr av de papper jag fick... detta passar ju strålande!!!


1, 2, 3, spring mamma, spring


  
De mönstrade papprena är sådana som jag bytt till mig från Petra! QK hjärtan och Vingar... Min lille Smurf förra hösten när det fortfarande var varmt o fint ute... spring race till Blomman..... 1, 2, 3   Spring mamma, spring... LOn har inge direkt titel men jag känner att texten på pappret och stämpeln i vänster hörne säger tillräkligt.


Maja flyttade hem till oss i februari


 
Maja i Byggare Bob är en liten blå katt... Smurfen han Älskar Maja... Maja hit och Maja dit. När Smurfen skulle fylla år så "annonserade jag här om hjälp" Hittade henne tillslut i England och hon kom hit snabbare än snabbt och precis i tid till Smurfens 3 årsdag! Titeln är precis det han sa när han fick upp henne ur paketet!! Sländorna som finns med på LOn har min sysster Hanna/Larvmamman gjort!!


Goa kusiner nybadade, gosandes till Bolibompa


 
Smurfen med sin kusin Lucas, Världens goaste killar!!!
Lite rivet, chalkat smutsat....
Älskar denna bilden!!!


Detta var LO skapandet denna helgen, helt förvånad själv... är nog inne i ett stim, hoppas det håller i sig!
Har en grej till att blogga men det kommer i kväll eller im!

Kram och tack för titten

Kommentarer
Postat av: Petra

Dom är jättefina allihopa & härliga färger!

Tack för en supermysig och rolig helg.

kram kram

2009-03-30 @ 14:04:28
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina LO´s, roligt när man får lite gjort.

Kram

2009-03-30 @ 19:47:31
Postat av: Anonym

HEJ!

Nu är det jag igen, den konstiga figuren som undrade om jag fick ha din sidan som länk på min blogg...:)

Jag måste bara skriva att du gör underbara saker !!

Jag blir så sugen på cupcakes just nu ! MUMS!

Och sen kan du kika in på min blogg för att du har blivit tilldelad en award!

Fortsätt inspirera oss alla med dina underbara alster och scrap!

Hälsningar// Loppan

2009-03-31 @ 10:12:15
URL: http://wwwscraploppan.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg detta var. Underbart fina pyssel-alster! ^^

2009-04-01 @ 07:47:38
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Petra

Hola chica

Dom är jättefina & färgglada allihopa.

Gillar 1,2,3 mer o mer för varje gång jag ser den :)

kram kram

2009-04-01 @ 11:47:03
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0