Bloggen uppdateras inte just nu

hej,

ni som ofta är här inne, har säkert märkt att det inte händer så mycket här´!
Mitt liv tog en väldigt plötslig vändning.

Bland annat så är bröllopet inställt och jag bor hos en vän, tillsvidare. Så allt är upp och ner vänt.

Denna bloggen ska i 1a hand handla om Pyssel så det blir inte så mycket att skriva för tillfället!

Inspirationen till att pyssla är inte på topp och jag har inte min egen dator fjust nu så det lilla jag skapar är svårt att fixa och lägga in här. Men det kommer snart hoppas jag!

I morgon fyller min vän Jennie år, var på stan i går och köpte ett paket med scrapp prylar i hoppas verkligen att hon gillar det!
Hoppas på mega inspiration nu så jag kan göra ett födelsedags kort till henne och få klart de två kort jag på börjat som Nicoline har beställt!

Hoppas ni alla har en skön sommar


Kommentarer
Postat av: Catarina

Hoppas att det känns bättre.



Vi kommer inte ner till Göteborg i sommar, Micke måste jobba den vecka vi hade tänkt åka.

2009-07-12 @ 13:57:38
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: pyttisens mamma

det var verkligen tråkigt att höra...

2009-07-14 @ 22:51:53
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0