Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig i detta inlägget....

Det har idag kommit till min kännedom att denna bloggen läses och tolkas som en form av dagbok, vad vet jag.
Jag har fått höra att jag är konstigt positiv här inne med tanke på att jag är sjukskriven och har en depression med mycket ångest.

Detta är en blogg om mitt skapande, allt från scrapping, kortmakeri och altrade ting, sen så kommer ett och annat inlägg om min lille son och stundande bröllopet, självklart kommer det i bland inlägg som inte just har ett av mina alster i det.

Bloggen är för mina vänner, att inspirera andra som har likadan hobby! Precis som jag tittar i deras bloggar och får inspiration!

Jag har inte alls den skapar glöden som jag önskar, men det kommer stöt vis.
Det har varit mitt andningshål när jag mår dåligt att kunna sätta mig och färglägga motiv och kanske få ett kort gjort.

Tyvärr så är det så att jag har uppfattats ha en för positiv attityd i bloggen kontra mitt sjukdoms tillstånd. Något som jag finner väldigt sårande. Då jag faktiskt mestadels bara beskriver ett alster, lite historia ibland och sen en material lista...

Så som sagt detta är en PYSSEL BLOGG inte en dagbok eller något annat för att spegla mig som person och humör... Föressten det lilla jag bloggar, om jag hade gjort det med en deppig attityd, vem hade då velat besöka den??? Tja inte jag i alla fall.

ja, det var väl det....

Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Jag tycker inte att nån har rätt att lägga sig i vilken sinnesstämning du har eller verkar ha, baserat på det du skriver här inne... Det är din blogg, du får skriva hur du vill! Kram!

2009-01-29 @ 19:18:19
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: Angelica

Tack, så känner jag med! Kram

2009-01-29 @ 20:01:27

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0