Hon är funnen, betald och kommer hit fr UK!!!

Japp, sant... kollade era tips i mitt förra inlägg, började kolla på priser totalt och så... sen spanade jag på de sidor fr England som jag hittat och nu är hon köpt!!
Maja kommer hem till min Smurf och det blev totalt med frakt och allt 89.-
Hon skulle inte ens vara så billig i en leksaks affär här i Sverige så det känns bra!!!

Så har jag tur kommer hon så Smurfen kan få henne på sin 3 årsdag!!

Familjens kommande medlem!!!

Ha det gott och tack ni som tipsat mig!! !! !!



Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt att du hittade henne. Vilken glad liten smurf du kommer att få.

2009-01-30 @ 09:33:19
URL: http://martinars.blogg.se/
Postat av: mojje

hahhaah, nice!!..långväga kamrat!!

hoppas nu bara att smurfis blir lika glad som du hoppats på!!!!!

2009-01-30 @ 15:41:01
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/
Postat av: ida/tatoo rosen

hoppas att den hinner hem innan smurfens f-dag!!! Han blir säkert superglad för den fina kissen!

Vill oxå passa på att skicka dig en Stor kram! Jag saknar dig och jag hoppas vi kan ses snart!!! Du får säga åt Marit att hon tar dig med i sin bil och åker upp hit och spanar in vårt hus och mitt fina pysselrum ( där finns även pyssler för sådana som är i 2,5-3 års åldern ;-))

Kram igen!!!

2009-01-30 @ 23:24:13
URL: http://www.omida.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0