Chanel is a girls Best friend!!!

Eller, ja egentligen håller väl jag med Marilyn Monroe att "Diamonds are a girls best friend... " men jag har inte så mycket med diamonds... men sen så har jag 8 diamonds och en big hjärt rubin i min vigselring----
Så som sagt Chanel...
Ja december 1999, innan Millenium skiftet och alla gliter och glamour fester, så köpte jag en silver glittrig ögonskugga hos Chanel.. då fick jag med ett prov på en mascara.. och, ja jag var KÄR!!!
Sen dess har vi hållit i hop -mascaran och jag.... förutom när Chanel hade en period när de bara hade den i vattenfast och det slutade med att jag fick byta om jag ville ha några ögonfransar kvar....
Men nu sen 4 år så finns den igen 

Här är en LO "om mig eller som är jag" ... Vet inte om den är till ett framtida BOM album, men kunde inte motstå när inspirationen kom och jag hade en helt ny ask !!






Ja, jag med material lista... Pappret är ett sådant dumt som det inte är ngn remsa på så jag har ingen aning om varifrån det är... men Ivory gold CS, Prima blommor, brads (olika märken) samets band, charms fr Landstoken, bling stjärnor och spets... sen så klart mascara asken!
Typsnittet är Paige Classic och Paige mini.

Har en Så udda LO att blogga med, men den kommer i morgon!!

Kram och godnatt
Fr the Chanel girl

en annan favorit....

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0