Skille hade beställt kort

Ja, en flicka som också ska stå brud under 2009 hade gjort en kort beställning.... Födelsedags kort och Valentines kort till sim M2b
Fria händer fick jag... hunded Don skulle vara med på Grattis kortet om jag fick till det.
Här är resultatet


Magnolia motiv distressink målade div papper, CS knapp, prima blomma, brads 3D kuddar, stickles, chals mm, egen gjord biljett.






Magnolia, Easer och stämpelstudions stämplar, distressink målade, QK hjärtan och "blad", spets, chalkat, CS, div mönstrat papper

Skille vart super nöjd! Vilken tur!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefina kort! Förstår att beställen blev nöjd. Själv ska jag försöka skapa ett kort under dagen till min kära (tur att jag ska på pysselträff så att han inte kan tjuvkika under tiden).

Kram

2009-02-14 @ 09:09:56
URL: http://lenasscrapblogg.com
Postat av: mojje

Åh, här inne hade det ju hänt nytt nu!! Båda korten är superfina, men "vik ut" kortet var bara såå underbart ljuvligt. Bra jobbat vännen!

2009-02-14 @ 18:22:25
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0