Linnea Cecilie Skille 2009-11-29

Det föddes en liten flicka 29 november! Hennes mamma och jag är mycket goda vänner, hon är en av mins stora kort kunder dessutom... så tja det var lite mer utmaning att göra ett kort !
Smurfen sa till mig -Mamma du kan faktiskt göra bättre...
Då är självförtroendet på topp efter det, vad brukar man säga barn och fulla är ärliga, huha mig..
Så här blev det tillslut, Smurfen var hyfsat nöjd.
Motivet är en Panduro stämpel, sen är det papper från Maja Design, Ticket är från Mirabylle som jag har gjort egen text till, Tagen är en Magnolia stämpel, Linnea är stansat i Mademoiselle, Prima rosor och blad, chalkat rivet etc och lite pärlfloss!!



Kommentarer
Postat av: mojje

sweet!!!!

2009-12-12 @ 22:40:03
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/
Postat av: nici

Cecilie.. hun er. Ikke helt svensk:)

2009-12-13 @ 02:11:23

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0