Till en kär vän som inte mår så bra...

Ibland behöver man piggas upp!
Det finns några där ute i världen som hjälper mig när jag är deppig el bara sjuk.
Självklart vill jag pigga upp tillbaka!
Här kommer en scrappad/altrad ask fom jag fyllde med gott thé!




Det är en choklad ask från marabou som jag har klätt med papper, schalkat, haft pearlaker i prima blommorna, charm, stämpel och QK REV fjärill, band och annat smått och gott!

Det var så härligt för mottagaren blev så glad, vilket var vad jag hoppades på!!
Puss på dig vännen du vet var jag finns!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh, vad härligt, jag hade blivit jätteglad om jag fått en sådan i present.



Kram

2009-04-06 @ 16:54:36
URL: http://martinars.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0