Skulle gjort "massor" idag... så här kommer lite strunt...

Tufft läge, hade planer för dagen....
Men som vanligt blir det inte som jag tänkt mig, har kort som behöver tillverkas... två ska levereras denna veckan...
Men, tja med min optimism men brist på ork, klaffar inte altid, spec inte som telefonen ringer, det blippar på datorn och jag bara snurrar runt!

Skönt för i morgon har jag struktur och ska i väg och jobba!!!
Trevligt som alltid!
Kul att komma dit och träffa mina kollegor, helt otroligt bara att jag blir så trött av 3h och 45 min

Men bara att gilla läget och ta det långsamt!

Fick rolig post idag... tjohooooo, det är grönt för oss att gifta oss
Fick hem Hindersprövningen och det står att det finns inget som hindrar för dessa två att ingå i äktenskap... VILKEN TUR!!! Hade blivit liiite komplicerat annars!

Annars så har jag suttit och "glott" på bliderna som fotades på hotell Eggers här om veckan... vilka ska framkallas och i vilka storlekar???
Svårt val... en favorit är den jag har som profil bild..

Spanat på nätet och hamnade på GB glace
Tänkte att jag skulle se vilken glass karta som var den första som jag riktigt kände igen och det blev denna fr 1984... dvs, jag var 7 år gammal... Time flies ....

Gå in på GB och kolla vilken som är den första du minns!!!

Nop,  dags för att krypa till sängs och läsa....
och sova och få inspiration till att skapa kort i morgon....
och så vill jag göra en LO efter denna skissen

hoppas ni har en fortsatt trevlig måndags kväll

tjing




Kommentarer
Postat av: Catarina

Ja, just det ja. Tack för påminnelsen nu har jag skrivit ut blanketten för hindersprövning. Sambon sa att det är tur att jag fixar det praktiska annars skulle det aldrig bli av.



Men lika bra det, så kan han fortsätta med bygglovet för altanen. (Och att bygga.)

2009-04-29 @ 08:45:49
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: ida/tatoo rosen

Vistt är den texten helt underbar!!! ( finns hos stämpelstudion eller stämpelboden ;-))

Vilken fin skiss!!! Har du gjort den själv?

Kram hoppas att du får en bra dag i värmen:-)

2009-04-29 @ 10:28:43
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Catarina

Jo, vi ska gifta oss innan vi bygger altanen (för den har jag tänkt att betala). En snabbis på stadshuset.

Den stora festen får vi ta sedan när vi får tid att ordna den som vi vill ha den.

2009-04-29 @ 11:32:45
URL: http://ninna77.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0