Fiskars har flyttat hem till mig!!

Såg en scrap väska och vart helt såld...
letade på nätet och spanade... den var retired  min typiska tur...

tänkte jag kollar med Linda och Philip på Bumblebee och vad... vad, jo Linda har en sådan väska själv... som hon aldrig har använt  som hon kan tänka sig att sälja....

I går så bar det i väg ut till Bumblebee och köp av väska....
En sån här fin stor super väska


Så nu få jag ju bara hopas att jag kommer i väg på pyssel....
Har lust att packa den med allt jag äger och har bara för att det är kul !!!!

Det blev lite fika och spanade på allt fint de har i butiken... Hade kunnat göra slut på hela lönen utan problem, tur att det finns ngn form av behärskning...
Kom hem med lite smått och gott i alla fall

ha en fortsatt härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad bra att hon hade en väska som du kunde köpa, vet själv hur det är när det är något man absolut vill ha och så finns det inte längre....



Kram

2009-05-03 @ 17:14:58
URL: http://martinars.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0