September är här

Ja, nu har väl hösten officiellt börjat... Redan... var tog sommaren vägen?? Jag förstår inte alls  ja, ja det är inte så mkt att göra...

Smurfen har hunnit bli lite mer än 2½ år gammal hur gick detta till??
Han har börjat på en ny förskola, Montessori och vi är så nöjda och glada! Han stortrivs och ja, knappt att mamma o pappa får en kram vid lämning! Det är gångavstånd dit från oss och det är spring tävling varje morgon  vilket inte är ngt jag gör frivilligt annars (springer alltså)

September 2008 på väg till förskolan
min lille plutt har blivit så stor!!

Nu är det äntligen dags för den stora Stämpel och Scrap mässan inne på Svenska mässan  Arkivet är såklart där med en massa nya spännande saker!! Missa inte deras monter!!

Moj moj moj o jag fick i somras ett projekt av Tarja... ett jul projekt i Juni??? helt galet  hahahaha... Men klart att jag har fixat det!! Ska fotas o läggas ut på bloggen innom kort! Vart himlans nöjd faktiskt... kan säga så mkt som att det är ett altered projekt!!

Nej jag har en del att göra inna Smurfen kommer hem.... och jag är krasslig så jag borde ligga på soffan o inte sitta här *fy på mig*

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh en sån gullunge du har! Härliga bilder! Det är läckert att vara liten! Tack för kommentaren i min blogg! Ha en bra kväll!

2008-09-03 @ 19:02:07
URL: http://mirabyll.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0