Lite annat än pyssel!

Min lille Smurf börjar bli stora killen.... oj oj ... tiden går fasligt fort  var tog den lille bebisen vägen.....

Vi har väl väntat lääänge på att byta säng, dels för att vi inte var ense om växa säng eller vanlig säng, sen så skulle vi få en växa säng, men det drog ut på tiden. Så när SMurfen i fredags stod och var sååå ARG i sin spjälsäng att han skulle klättra ur och tja, han ramlade och slog sig det är ju inte bra... Så i lördags bar det i väg till IKEA och köpa ny säng... det blev en fiiiin junior säng!!
Smurfen fick hjälpa pappa att montera den - precis som BOB som i byggare Bob !! Smurfen var lyrisk!!


Hjälpa pappa att bygga ihop sängen det var roligt och spännande!!



Sen när allt var klart, ca kl 16 då tyckte Smurfen att det var dags att krypa ner och sova direkt!!

Härligt att man kan bli så lycklig för en ny säng och vilja sov! Nu har han nattats 2 kvällar och det har tagit ca 20 min! Så det är inte längre än vanligt

Ja då är det söndag kväll och min klocka ringer 0510 i morgon, så det är dags för mig att krypa ner under täcket *suck*
Ja ja vad är en bal på slottet.... kanske aldeles, aldeles underbar...


Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Så mysigt med ny säng! Mina killar gillar och Blixten McQueen... :)

2008-09-15 @ 19:03:43
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej

Vilken fin säng lillprinsen fick!!

Ser att han oxå gillar Bilar :)

Så nu blir det en Blixten tårta till hans 3 årsdag.

Ha d gott

kram Petra

2008-09-16 @ 20:28:01
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0