till en som fyller 20 och en som fyller 40!

Christen, du söta har beställt av mig igen! En moster som fyller 40 och en bonus syrra som fyller 20 år!!
Här kommer korten!


En Whipper Snapper mus, prima blommor, Tim Hotz biljett, REV Blossom grand siffror, autumn leves svirl stickles, färglagt med distress ink


groda från easers sortiment, magnolia flaskor, REV Blossom Grande siffror, autumn leves svirls, bling, stickles, färglagt med distress ink.

Jag hoppas du blir nöjd Christel!!
Tack igen för förtroendet!!

Har ett kort till som är beställt... men med önskan från beställaren så får jag inte lägga upp det, då de som ska få det är väldigt "datiga av sig"

Jag jobbar och har mig, upp 0520 och tja det är en helg i från h*lv*tet på jobbet, kort om folk och många svåra patieneter!

morrar åt SU ....

KRAMAR  till er där ute

Kommentarer
Postat av: mojje

Vilka fina och "duiga" kort vännen!!!

kramen

2008-10-12 @ 08:43:45
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0