Lite stiltje här inne....

mmm....
det har varit tyst här inne...
VAB, VAMS och så är mannen min i Sthlm på kurs igen o igen o igen....
så inte har det blivit mkt uppdaterat här inne!

Dock så har jag pysslat lite, höst/halloween kort, färglagt jul motiv med distresser och så har jag två födelsedagskort och ett bröllops kort till ett par som cycklar mkt och har två fina abessinier (katter)....

Så snart hoppas jag på en uppdatering!!

idag är jag hemma för VAMS  (vård av mig själv) och farhågar för att det kan leda till VAB... då Smurfen var lite tröttare än vanligt idag... Dagis vet så får se om de ringer idag!


utsikten hos oss en regnigdag...

ha det gott i höst rusket


Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Krya på dig!

2008-10-02 @ 20:46:10
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0