Tack kort till svärmor... fått min underbara parfym :D

Min svärmor var ute och reste och jag bad henne titta efter en av mina favorit parfymer och sa vad jag kunde tänka mig att betala för den (så att det lönade sig ;) )
Vi var hos dem och åt kallops efter Happy milen i söndags... och när vi kom hem så låg den där i sköt väskan... CHANEL CHANCE image488
Envis som hon är så var det till mig och ints skulle jag betala ... hmmm
Så snällt tycker jag!!

Pysslig som jag är så fick det ju bli ett tack kort och detta knopade jag i hop idag när mojje och jag var på Arkivet!
image489
image491
Kartongen till min gamla flaska fick bli inspiration till kortet!!
Lite annorlunda kort mot vad jag brukar göra men jag är så nöjd
  !!




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.. hamnade på din sida. Älskar att titta på andras pyssel. Kul att få lite nya ideér.
Jättefina saker du gjort!!
Undrar om man får "stjäla" din text om ett barns födelse, eller är den privat??
Håller på att göra ett album till min guddotter Anna och texten hade passat så fint där.
Ha en bra kväll

2008-05-21 @ 20:16:18
URL: http://www.attbaravarasara.blogg.se
Postat av: justmystica

Jättefint Angelica! Är bokstäverna stansade eller?

2008-05-21 @ 21:26:41
URL: http://cancermamma.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0