DT kort för Arkivet

Senaste korten till Arkivet
Vi skulle göra tre kort och här kommer två av dem!
De stämplarna jag fick var ett par badtofflor och en sunshine clearstamps fr imaginise.

Ett kort skulle vara oscrappat med minst en teknik
och här är mitt resultat
image476
jag har maskat och använt 3D kuddar
allt är färglagt med distresser. de centrerade turkosa tofflorna är på 3D kuddar resten är maskat

Sen så skulle vi göra ett Morsdags kort
image477
funderade länge på vad jag skulle hitta på. jag gillar ju att färglägga och dekorera kort... men vad gör man för morsdags kort med ett par badtofflor image478
Tänkte på min egen mamma som gillar skor...
Så det blev ett presentkort till mor... den lilla rutan; där står det kanske ett par sommarskor
Allt kommer fr Arkivet förutom "till Mor" som är stansat med mitt Blossom mini t QK tången!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättesnyggt presentkort!:D

Ha en riktigt superb dag!


Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0