bara skriver lite

tja vad är nytt här??
Min syster och jag var till Magnolia i helgen och deras release party.
Vi var bland de första 25 och fick en gratis stämpel, sen så var det ta 8 stämplar och få en gratis... 30% på papper..
De hade en massa nya stämplar.
Jennie/Jeppa och jag hade en del på önskelistan som ´vi båda ville ha... så jag handlade massor som vi nu har delad vårdnad om image431

Sen så vann jag en auktion på Tradera så jag har nu ett blossom i min QK samling image432 det är Blossom mini, det var helt oanvänt och special diesen var med, kul kul!!

En vän Caroline har beställt en tavla till sin blivande guddotter, jag har lagt upp planen och ska nu bara skapa!!
Sen så har jag ett 3 års kort att göra till WIlhelms kusin!

ja det var det senaste
image433

Kommentarer
Postat av: linda

Smiter in och berömmer dina fina alster, samt att jag bara älskar din låt som du har här på din blogg.
Kram och trevlig kväll...

2008-03-08 @ 19:42:57
URL: http://pysselfreak.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0