torsdagen 12 juni

Hej hej
lite som händer här inne tyvärr...
Skapat har jag dock gjort ....
Men det är grejer till Arkivets sommar projekt så jag kan inte lägg aupp det här ännu, men den 1 och 8 juli kommer det komma kort som jag har gjort efter hur jag har inspirerats av en LO och ett kort se här vad som pågår 
Jag är jätte nöjd med det jag fått gjort!
Men som sagt ni får hålla er till tåls, men spana gärna extra hos Arkivet på tisdag och fredagar!!

Håller just nu på med ett beställningskort. Min svägerska ska på bröllop och temat är grönt och cream... och där efter går färgerna på kortet!! hoppas kunna lägga upp det im el till helgen.

Har fått toppen respons på mina senaste beställnings kort och det värmer så mkt i hjärtat None

Sen så har Tarja (som äger arkivet) frågat om jag vill vara kvar som DT hos henne! Klart svarade jag JA!!!! Hon tycker att vi är ett sånt gott gäng att hon vill ha kvar oss allihopa!! Så skojjigt!! Verkligen super!!


I brist på eget skapat kommer denna bilden!!
En bild som jag bara älskar o får mig att le varje gång!! Finns även att beskåda inne på Arkivet i ett Altered album som jag har varit med och gjort!
Älskar denna bilden!! Får mig alltid att le!! Finns även med på ett uppslag i ett altered album som jag varit med att göra på Arkivet!

Kram för denna gången och tack för titten None

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hej!

Jag är inne hos dig och alla andra DT-tjejer och tittar emellanåt men jag brukar inte skriva så mycket. Men det kanske måste bli ändring på det. Jag har ju haft förmånen att se de alster som du nämner och de är verkligen superfina!

Kram Lena

2008-06-12 @ 20:57:04
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Viktoria

Svar på kommentaren på min blogg :



Jag vet inte riktigt var jag hittat skåpet i datorhörnan men jag kan ta reda på det :D Hadet fint! Viktoria

2008-06-14 @ 19:48:15
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Härlig bild föresten ler

2008-06-14 @ 19:49:04
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0