Tre beställningskort klara!!

image358
Så, nu var de klara beställningskorten som jag hade att göra!
Ett bröllopskort beställt av vännen Johanna och ett Grattis kort och Dop kort av svägerskan Gabriella image359
TACK TACK tjejer för att ni är så söta och tycker om det jag gör det värmer!! !! !! *stolt*

image360
Magnus och Malin ska gifta sig och Johanna och Micke ville ha ett kort till dem, Johanna var beställaren av tandläkar kortet, denna gången skulle det vara ett "vanligt" kort .. tog dock lila färger i stället för rosa el rött!

image361
Gabriella har en kompis som har fyllt 30 år och nu ska det bli fest! Tjejen som fyller år ska åka i väg till värmen i Argentina, funderade ett tag på hur jag skulle göra kortet för att få med ngt som gav en tanke till resa till värmen. Hade Magnolia solen uppstämplad och ville ha ngt med en... och hrä är resultatet!

image362
Dop kort till Felicia, Gabriellas mans systerdotter! Har sett att många har jus på dopkort och detta är första gången jag har med det, det lär bli frler i framtiden!!

Tack tack tjejer för förtroendet med era kort!!

Kram o hej då för denna gången

Kommentarer
Postat av: Örnen

Underbara kort!!
Du har fått en utmärkelse ;-) Kolla i min blogg...

2008-01-22 @ 11:41:10
URL: http://ornen.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0