fredag snorig o eländig är jag ...

I går var det alla hjärtans dag!
Jag fick "pyssel strumpor" av min mamma ett par "fluffiga tjocka goa roas o vit randiga!! ett par jätte fina overkne strumpor och en såååå lyxig tvål som luktar fräscht av rosor...
image396
Sen så hade min älskling köpt mig fiiiina rosor och en ask med goda choklad praliner!! jag älskar rosor och Praliner.... Sen hur mkt jag älskar honom mannen i mitt liv, ja, det går inte att beskriva med ord
 image395

Värderet var ju helt underbart igår!! Var ute och gick en sväng på stan! Härligt var det men det kändes i kroppen att jag inte är frisk från min äkliga fökylning ännu..

Smurfen hade med sig sina kort till sina fröknar och de vart jätte glada *kul* en enkel liten grej, men tänkte att det kunde vara roligt med lite uppskattning, speciellt då Smurfen verkligen älskar att vara på dagis och mer än gärna pussar o kramar sina fröknar!!

Nu är alla hj'rtan förbi och jag har ju mitt första DT projekt att "leka" med. Har ju färdig målade motiv o ska nu bara våga sätta saxen i papprena image397

Ska ta fram allt och en kopp kaffe och se vad jag kan komma fram till!!

Kram på er
image398

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0