Alla hjärtans dagskort!

här kommer de tre alla hjärtans dags korten som jag har knopat i hop...
Snörvlig och förkyld är jag ... image389 fryser och tja känner mig allmänt kass..

Här kommer de tre alla hjärtans korten jag har gjort som ska "levereras" i morgon 14 februari!

image390
ett kort med Penny Black igelkottar, QK hjärtan, lite bling! Mptivet målat med distresset, "vykortet" är lite upphöjt i hörnena så att det blir litemer levande med 3D effekt.

image391
hÄngel flicka fr senaste kitet.. prima blommor, knappar, stickles och annat smått o gott..

image392
hÄngel flicka igen, QK  hjärtan, easer stämpel 100% kärlek, brads.. färglagt med distresser..

Kommentarer
Postat av: mojje

Alla var superfina....
Det mittersta blev ändå superfavvisen!!!

2008-02-13 @ 16:34:41
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: zizzi

Wow vilka snygga allahjärtans dag kort!!!
I like!!!!

2008-02-13 @ 22:06:51
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0