Nu är det mindre än 24h till det nya året...

Ja här sitter jag i mörkret vid datorn och skriver...
Tja ni som känner mig, vet ju att jag mår "Upp och ner" nu är det väldigt mycket ner...
ja, ja... det löser väl sig någon gång antar jag!!
Vilken tur att jag har världens underbaraste blivande man och vår son, familj och vänner!!

Har nu i kväll, rivit ut allt ifrån mitt pysselskåp och börjat rensa... långt ifrån klar men en bra bit på väg och det är skönt!! Skulle behöva ett rum till där jag kan ha alla mina saker drällandes (jag är inte alls avis på er pysslare som har det )...

Ska väl ta och krypa till sängs... de bilder jag har på asken som jag gavbort i present med hemma gjorda Drömdadlar får redigeras o komma upp i morgon!

Kram på er och sov sött sista natten 2008...



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0