1a April....

ja då var det en ny månad igen....
jag är otroligt dålig på att uppdatera här, kan i och för sig bero på att jag inte har skapat så mkt det senaste.
Visst gjorde kort, cd fodral och en liten ask till Arkivet inför mässan, men kom jag i håg att fota nej... suck vad trött jag blir, så det blir för er att se det i butiken eller i deras blogg så småningom hoppas jag!

Det var mässa i helgen!!!
Skandinaviska stämpel och scrap mässan, på Svenska mässan här i Göteborg!!
mojmojmoj, syster min och jag var först ut på banan image441 Coolt

Vi handlade och gjorde slut på mkt med pengar .... hehehe... tyvärr så ser det inte så mkt ut när man väl kommer hem (för mig i alla fall)  men det blev BossKut dies, bling, blommor, stämplar fr magnolia och easer,  en hel hög med cat eye chalks... men hallåååå inte ett ENDA papper köpte jag, är fortf chockad själv....
Så ja, jag är väl inte sjukskriven för inget image442

Ska se om jag inte kan få scrappat lite har en del foton som jag vill göra ngt kul med!!

Här kommer en bild från mässan, fotograf är mojmojmoj
image444
Hanna                                              Anna                                 Angelica

kram o ha det gott

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0