Jag har fått en Nice Matters Award

Oj, oj, oj  image231 Scrapmom har givit mig denna "blogg utmärkelsen" image232 Tack så mycket sööööta du image234

                                image233


"This award is for those bloggers who are nice people; good blog friends and those who inspire good feelings and inspiration. Also for those who are a positive influence on our blogging world."

Så, och nu ska jag välja några som jag vill föra detta vidare till....
Mizty min vän, skapar otroligt vackra LO:s har en underbar scrap stil som får mig att tappa andan!!
Kikkan/scrapparlotta För hennes söta och fräscha scrap stil!
mojmojmoj  För hennes otroliga fantasi, krestivitet och skapar kännsla!

Kommentarer
Postat av: mojje

oj o.... så glad jag blir.....
ska ta tag i detta på en gång...nästan;-D

2007-09-08 @ 11:14:34
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Caroline / Mizty

Men oj!!! Detta har jag missat... Tack!! Pözz på dig!

2007-09-18 @ 00:03:02

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0