Tisdagen den 29 maj

Vi har varit på stan, Marit med Sonja, Ida med Moa och Jessica sen så var det två andra tjejer med oxå som ville ha lite tips om pyssel!
Vi var till InEx, Panduro, Format,  Arkivet och Matton! Vi fikade ¨två ggr och barnen var glada hela tiden!! Solen kom som utlovat strax efter 12.00 och då var det häääärligt ute!!
Jag fik köpt ngr Bazzil, ett par mönstrade, líte blommor cellofan påsar till de färdiga korten!!

En riktigt trevlig dag på stan hade vi! Tack tjejer!!

Sen hemma igen så kom en av våra grannar förbi och gjorde en beställning till torsdag em, ett kort till en nybliven polis och ett till en nybliven SSK... hmmm SSk går ju rätt lätt att fixa tänkte jag men polisen ?!?!?image87
Men jag fick en idé och igår kväll satt jag och modiferade två filurer!!!
Det vart såååå bra !!!

resultatet kommer förhoppningsvis senare idag image88


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0