"Scrappade tavlor"

Scrappa det kan man göra med mycket!!
Jag har scrappat ngr tavlor, den första jag gjorde var en med Wilhelm som nyfödd! En liten 15*15 tavla som har distans!!
Nästa blev en present till min vän Carolines son på hans dopdag.
Då blev jag inspirerad och gjorde en till Wilhelms kusin Johanna på hennes 2 årsdag.
Det är så kul att ha en fin bild och sen utgå ifrån den och göra en tavla. Det blir mer personlig present än att bara köpa ngt!! Sen så får man ju hoppas att mottagaren tycker det samma....
Mitt senaste projekt blev en tavla till Wilhelms lilla vännina Linnea som fyllde 1 år nu den 8/5. Hennes mamma blev jätte glad, Linnea med hon gav i från sig ett väldigt glatt tjut när hon öppnade paketet!! Bättre komplimang kan man inte få!!!
  
Jonathans, Johannas och Linneas tavlor

Om det är någon som är sugen på att beställa en tavla så tar jag:
150-180.- för en 15*15 tavla
250-300.- för en 30*30 tavla
(inkl ram med djup)
Vad jag då vill ha är foto, önskningar om text , färger mm, är det om barn vill jag gärna ha lite fakta om barnet, personlighet mm... jag gör även tavlor av annat än just barnmotiv valet är fritt!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefina juh!!!

2007-05-09 @ 23:03:03
Postat av: mojje

Det här är duverkligen duktig på!!!

2007-05-11 @ 09:40:18
URL: http://mojmojmoj.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0