Önskelista

Inte just i denna ordningen men detta är min önske lista  image61

1. magnetstämplar (alfabete+stämpel) *check* morsdagspresent
2. Daisy QK alfabet
3. Indigo QK alfabet (retired)
4. Snow Angel QK alfabet (retired)
5. Badanka enkel QK die
6. Cherry enkel QK die
7. Sophisticate box QK (limited edition)

8. Fiskars pappersskärare *check* vart annan, men toppen skärare
9. Fiskars saxar *check* fixade jag i Ullared
10. Eget pyssel rum *drömmer*
11. En Silhouette

12. comfy kutz (rosa) *check*
13. Zip-a-round (rosa)*check blev dock en svart*
14. hela färgskalan i stämel dynor av Color box fluid Chalk
15. En stor fin hubba bubba rosa scrap/pysselväska att ta allt i när jag ska på pyssel träff (Making Memories har en sååå snygg)
16. Marissa QK alfabet
*check*

tja detta var bara lite av vad jag önskar mig.....

Wish for a shining image60

Kommentarer
Postat av: Glass

Haha, ja det var ju verkligen små enkla önskningar... Känner inte all jag har så mycket av det över, just nu... Men jag ska givetvis se över möjligheterna att ordna ett pysselrum åt dig här hemma :-D

2007-05-18 @ 23:27:38
Postat av: mojje

ja, det var ju inte lilla och billigaste listan :-D

2007-05-19 @ 08:58:47
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Smurfmamman

.... jag vet mojje... dyr i drift är jag... Pyssel rum Glass låter ju toppen... får se till att fixa körkort dåå blir en bit att gå hem till dig ;-)

2007-05-19 @ 14:21:34
Postat av: Carolina

Hmm - fanns inte Ginger med på önskelistan? ;)

2007-05-20 @ 17:17:11
URL: http://www.carolina1979.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0