dator strul....

I går satt jag och fixade med Scrappiz kort utmanings skiss för v 19.... När kortet var klart och jag skulle lägga in bilden i datorn... då vägrar den starta ... SUCK ... Så jag kom inte med! Inte världens bästa och mest avancerade kort men när jag har suttit o grejat o sen inte kan lägga in då blir jag grinig image44
Får satsa på nästa gång!

Just nu sitter jag och spånar på vad jag ska ha för kort till en DT tävling hos Landstoken.  Har ngr ideér!!
Sen så har jag också en beställning på ett dopkort till en liten kille som heter Vinston, hans moster fick se följande kort och ville göra en special beställning bara för honom!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin sida du har! Får du mycket beställningar på tavlor och så?
kram från mig o killarna

2007-05-13 @ 20:55:05
Postat av: Ida

Jättesött!

2007-05-13 @ 21:12:10
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: mojje

åh, vad fint det var. Himlans synd att du inte fick iväg det till utmaningen!!!

2007-05-13 @ 21:33:48
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack tjejer!!
Lina, har fått ngr beställningar på tavlor! Är du sugen på en ?!?! :-D

2007-05-14 @ 14:39:18
Postat av: Anonym

Smurfmamman hiiiii din pojke brukar ju vara röd av värme efter besöken hos mig hiiiii hiiiii

Kul att besöka din blogg

2007-05-15 @ 13:03:12
Postat av: petraso

det var jag som skrev....

2007-05-15 @ 13:03:55
URL: http://petraso.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0