25 maj Pyssel hos mig

Pyssel har det varit här hemma!
Vi vart någr stycken Marit med Sonja, Jessica, Ida och syster Hanna en stund! Super mysigt och trevligt som alltid!!

Kvällen innan hade jag fått en beställning på kort från grannen, jag gjorde två olika så de skulle kunna välja.... Jag vart "rik" de tog båda två och jag blev 80.- rikare!!  Jätte kul att de vart så nöjda.. tjohooooo image74

På pysslet fick jag gjort färdigt mitt andra bidrag till Landstokens DT tävling. Sen så fixade jag och laminerade så att jag får en bättre stämpel förvaring och två bebis kort och ett morsdags kort till min mamma!
Sonja och Wilhelm lekte hela dagen, inte ngt gnäll och inga tårar alls, vi var helt faschinerade!! De leker så otroligt bra tillsammans!! Underbart att se dem!!

 
Det ena bröllops kortet till min granne och mammas morsdagskort

Tack för en underbar dag mina goooa pysslingar image78

Jag har nu mailat i väg mina två bidrag till Landstoken.... jag har väl ingen chans, men är mani inte med i leken....

Kommentarer
Postat av: Ewonne

Gillade verkligen ditt Mors Dag kort. Jättefint!!!!

2007-05-28 @ 18:41:27
URL: http://ewonnes.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0