En varm måndags kväll i juni...

Phew vad det är varmt....
Idag hade vi pussel kväll här hema hos oss... Vi vart 6 st pyssllingar plus Wilhelm och Sonja!!
Jessica, Marit, Lisa, ida och Anne-Christine var här!

Full aktivitet som alltid, det stämplades, stansades och skapades kort!!!
Jag gjorde färdigt ett på börjat kort, färglade lite motiv... och stämplade lite nytt!
Jag har så mycket med stämpel motiv nu att jag har NOLL koll på vad jag har image129 så jag ska ta och klippa och sortera dem... Måste göra detta.....

Vi hade MASSOR med cola Zero ... hela 6 liter, smörgåsar, glass, kladd kaka och jordgubbar!! Så vi hade det så trevligt!!

Alltid lika roligt att träffa er pyssel tjejer!!!

Har lite fotade kort men de får komma upp här senare i kväll!!

Tjing så länge
image130

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0