After Work på ARKIVET!

Arkivet firar 1år med sin ägare Tarja och personal! Detta ville de fira med en pyssel after work!!!
Så vi blev ett gäng pysslingar som Tackade ja på inbjudan, Jessica, Marit, Anne-Christine, Lisa och jag!

Vilken kväll det blev, gott tilltugg, vin, öl, läsk, godis, kakor och kaffe...
Alla fick en "goodiebag" när de kom med div pyssel grejer i!! Sen så var det 10% i butiken, div special erbjudanden, demo visning av kort och scrapping... fri tillgång till stämplar, stansar, revolution, Sizzix och mycket, mycket mer.

Jag satsade på att göra kort, hade besluts ångest får vilka kort jag ev skulle scrappat... hade kunnat ta med mig alla ca 1000 st vi har hemma...
Men här är två av de kort jag gjorde under kvällen
  
En Tilda stämpel som jag har fått  RAK:ade av en tjej (på FL Flowermail/ SaSsa)

Men helt otrolig grej med kvällen var att det hade lottdragning på våra namn.... och alla vi 5 vann... Vad är oddsen?!?!? Marit, Angelica, Jessica, Anne-christine och Lisa... i den ordningen blev det... Jag fick jätte fina decos blommor image103

Ja så Tjejerna på Arkivet, Tack så mycket att vi fick vara med och fira etr 1års jubileum!!! Helt otroligt trevlig kväll!!

Här är hela gänget
image102

Kommentarer
Postat av: mojje

bara en stoooor kram!!!

2007-06-02 @ 23:10:39
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: SasSa

Åh så söta de blev! Tycker det är så kul att man kan använda samma stämpel till både flickor och pojkar. Blir ju två helt olika kort! Love them!
Kram SasSa

2007-06-02 @ 23:27:38
Postat av: Ida

Inte alls avis!!! Jättefina kort!

2007-06-03 @ 00:22:37
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Örnen

Underbar kväll!!! Vad söta vi är på bilden :-)

2007-06-03 @ 09:55:07
URL: http://ornen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0