LO:s gjorda under pyssel helgen i Mölnlycke

Jag har fått massor med inspiration till att göra LO sidor. Så härligt.Ja,och kort finns det gott om!! Fixade lite egna skisser och skrev ut inför vår helg.
Jag har bland annat gjort en LO till en tävling på www.scrapbodan.se men den får jag inte visa upp här innan tävlingen är avgjord.. bla antar jag för att man ska kunna maila in och rösta i tävlingen och då är det orättvist om vissa kanske får försprång ... May the Best scrapper win så när tävlingen är avgjord så kommer den upp här! Måste säga att den är en av mina egna absoluta favoriter bland de jag har gjort!
Här kommer tre av helgens alster
image194
Wilhelm nästan 4 dagar gammal, vår lille Prins... sover sött inramad i ett hjärta av bling, bling brads, glitter lim och sacura glace .....
image195
Ja, detta fotot togs förra året i augusti under Gbg-kalaset... vet inte varför men han vart vår lille Smurf efter detta... han är inte två äpplen hög och blå, men lika charmig som en liten Smurf... Älskade Smurfen
image196
Hela familjen hos fotografen... Vi kämpade efter att få en bra bild på oss alla, Men Wilhelm ville inte, mamma och pappa svettades och tja det blev som det blev... men detta foto porträterar oss bra tycker jag, busiga, glada och mycket med kärlek...

Kommentarer
Postat av: Örnen

Så jävla snygga!!!!!!!!

2007-07-17 @ 21:18:07
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: kikkan

Oj, jag höll på att trilla av stolen......så läckra var dom. Vänta, ska bara hämta andan lite.....Så, nu så....du är så duktig. Den sista, Vi, den är det STOR liftvarning på....om det är ok. Det var så urläckert med dom blommorna och stämplarna....Skitläckra!!

2007-07-17 @ 22:08:01
Postat av: Bark

Oj vad massa snyggt, liftvarning på alltihop!!

2007-07-20 @ 16:30:50
URL: http://minibark.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0