Julen har varit här...

Mycket med förberedelser är det innan jul... samma varje år, känns som en evighet sen så är det plötsligt över image312 förstår inte detta...

Vi firade lite jul den 22-23 med min syster och son som sov hos oss. Kusinerna fick byta julklappar med varandra

Lucas och Wilhelm framför vår fiiina gran
 
Julafton firade vi med min mamma och moster, vi hade lagom med god mat och mös hela dagen. Julafton är även min och min älsklings förlovnings dag, vi förlovade oss julaftons morgon 2004 så nu var det 3år. Jag fick ett par jätte fina guldörhängen med hjärtan image314
image315

Det blir inte så många julklappar nu när man blivit vuxen och själv fått barn, men jag fick en Cuttlebug med dies och ett Olivia alfabet utav Vendel...
En marsipan gris fr Bräutigams av min mamma... har fått det varje jul så länge jag kan minnas image316

Smurfen å andra sidan han fick mängder med paket ... oj oj oj vi fick o göra med att öppna dem alla då han var föga intresserad... han hade fått en liten bil i sin julstrumpa och det hade räckt för honom... knas...

Men han var glad och skålade friskt med sin julmust när vi åt jul maten
image317
SKÅL och GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Örnen

Hihi!
Vilken kul bild på Smurfen!!

2007-12-27 @ 21:52:06
URL: http://ornen.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0