ja då var det slut på julkorts produceringen för ett tag

Julkort har skapats vecka ut o vecka in...
Alla 28 egna blev skickade och jag har gjort x-antal beställningar av julkort... tröttnat på rött, grönt och brunt... men kul har det varit och jag har blivit riktigt nöjd med många!!
Har bunkrat upp lite med papper inför nästa jul... känns som en evighet nu men poff så är det oktober 2008 och då e det dags igen... och brist på papper i tid var det i år!

Så nu ska det göras LO:s och "vanliga" kort!!
Har fått min första beställning av min vän Johanna som beställt många kort av mig *stolt* så nu ska jag göra ett bröllops kort och äntligen får jag använda mina hÄngel brudpar!! !! !! Så kul!!
Har pare klart och nu spånar jag på kortet, båda två är nämligen tandläkare... och det hade varit kul med ngn vitsig text med "tänder"  men det står still
Har utstansade tänder fr QK men vill ha ngn text med...
Kan du hjälpa mig kanske!!!
Ska ha kortet klart till den 1 senast... så jag har kort om tid....
image318
här är paret, målat med distresser och akvareller, det syns inte på bilden men det är även "blingat" med Iridscent medium

Sen så har jag köpt mig en agenda som man ska göra sin egen framsida ... så jag pysslade lite med mina nya dies till CB´n image319
   
Photo corners fr CB och Olivia siffror fr CB


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0