Partik & Sandra 101010

Anncha ville att jag skulle göra ett kort, för hon ville ha ett speciellt kort till hennes sons bröllop :) och då frågar hon mig :D *tack sötis*
Ett ljust kort!
Min inspiration har varit upp och ner det sista men detta kortet var riktigt roligt att göra!
Det är bilder på kortet från olika vinkar, liggandes stående etc... för det är en hel del detaljer.
Sista bilden är fram sidan på en liten tändsticksask med som hon ville ha till brudparet!
Tack igen Anncha, hoppas att det blir en så fin och härlig dag nu för brudparet och er gäster!!!

Kommentarer
Postat av: Anncha

Tack igen!!!!! kortet är bara så fint, o asken blev så fin i korgen. Ha en bra helg själv. kramar

2010-10-08 @ 21:15:51

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0