Rosa LO

Jag tycker om Rosa och "tjejigt", här fick jag min chans att göra en riktigt rosa LO... Mina älskade pojkar i Rosa tröjor !!!!!
Kan det bli bättre??
NOP
Kul att verkligen få frossa i rosa detta utan att ha gjort fotot i sepia, svart vitt el likn, utan verkligen ta upp färgerna från fotot!
Visst kan jag scrappa rosa LO utan att de har rosa kläder på sig, men det blev mycket roligare med ROOOOSA *fniss*
LO´n finns även bloggad i BumbleBees blogg, det är ett DT projekt som jag har gjort för dem!
På torsdag kommer en tutorial på en "magic box-explosions box" som jag har gjort, dock inte rosa denna gången *japp, sant*

Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Vilken härlig LO och ett coolt kort också. Ha det bra. Kram

2010-03-23 @ 16:57:44
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0