3 nya armband

Armband med tre kedjor fästa på större ringar som sedan har ett karbin lås!
Pärlorna är sedan fästa i mellan kedjan alternativt som det sista, där har jag "krokat" fast pärlorna på kedjorna!
De översta blev min personliga favorit :)
Inspirationen kom i från min vän Jossans SNÖ armband, hon har precis börjat pärla och själv fått idén att göra något liknande det!
Super trevligt var det!
I lördags hade Jossan och jag en heldag med pärlande :D
Hon precis som jag pärlar med lösa pärlor kedjor, vajer etc, inga färdiga kit utan det gäller att vara inspirerad ;) men det var vi faktiskt, vi fick gjort mycket båda två!
Dock med faktiskt trevliga lite längre uppehåll då männen i våra liv, tyckte att det skulle fikas och ätas mat med ;) så vi fick offra oss för kladdkaka, grillad fläskfilé *uscha* ;)
Jag har ett halsband med som jag gjorde den dagen, men det kommer en annan gång

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0