Nästa DT projekt för BumbleBee

Ja, i går fick jag hem det jag ska ha till mitt nästa DT projekt för BumbleBee !!
Kommer bli så kul att göra det, något helt i min smak och det passar mig just nu inför alla hjärtans dag!
Här är några bilder jag kommer att använda mig av, mer berättar jag inte, men in med er i forumet den 2 februari så får ni se mer!!!
Fotona är tagna av Tobias, vän till en vän i november förra året, bla var det denna foto serie som fick bli vårt julkort för 2009!
Nu är planen klar för DT projektet så det är bara att sätta i gång *glader*
Ha det gott alla ute i cybervärlden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort. mvh Helena

2010-01-22 @ 09:28:05
Postat av: Fia

Fantastiskt fina foton! Det ska bli så kul att se vad du gör med dem!



Kram

2010-01-24 @ 18:33:50
URL: http://fiaskapar.blogspot.com/
Postat av: Lillsnörpa

Vilka UnDerBaRa fotografier!!! /Lillsnörpa

2010-01-31 @ 16:09:49
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0