ja, klart att jag blir lite sentimental efter fredagens äventyr!

Tiden går fort...
Den lille Smurfen är långt ifrån en bebis...
Efter fredagens äventyr så har jag suttit och tittat lite på bilder från 2006.
På denna bilden så är den lille SMurfen bara dryga 40 minuter gammal...
Oj vad tiden går!!!



Jag har tittat igenom framkallningen jag gjorde till Rekordträffen som jag aldrig gick på, var helt slut i lördags efter barnafödande coaching ...
Men jag har fina kort som ska scrappas, bla så har jag perfekta foton till mitt Dt kit som jag har hemma, bilder på Smurfen tagna för ca 1vecka sedan! I går gjorde jag första kortet till BumbleBee, himlans nice att skapa lite !!

Sen så har jag lite foton  fr 23 maj som ska scrappas och behållas och gesbort!

Men det blir att fixa en framkallning till nu snarast då jag nu har massa nya bilder från 9-10 februari 2006 som V fixade fram ifrån videokameran!!!!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0