Sippor från Laserfrossa

 

Jag beställde min signatur stämpel från Laserfrossa (för rätt så länge sedan) Jag har hur som prenumererat på deras nyhets brev och så sökte de några personer som ville testa deras stämplar :)

Nice tänkte jag och anmälde mig!

 

Jag fick hem tre olika stämplar med sippor (blommor ;) )

 

Här kommer två kort som jag har skapat med dessa stämplarna :)

 

Här har jag stämplat samma motiv på tre st cirklar som jag har stansat ut med spellbinders cirkel. Blommorna är färglagda med distress refiller. Kortet är 10*18 cm.

 

 

Här är den största av stämplarna, den är monterad på ett 15*15 cm kort, även här har jag stämplat på en utstansad cirkel fr spellbinders. Motivet är  även här färglagt med distress refill färg!

 

 

Stämplarna är gjorda i bra lagom tjockt gummi med väl markerade detaljer. Jag har dem EZ monterade med akrylkloss och det blir väldigt bra stämplat, skarpa linjer, då det är bra höjd på själva motivet blir det inget svart "spill" runt eller i motivet!

 


Kommentarer
Postat av: Maritha / Dilorf

Vilka fina kort! Lite kul att vi båda har gjort ett runt motiv med "krans" kring.. fniss Eftersom vi inte sett varandras grejjer innan... :D



2010-06-01 @ 07:16:56
URL: http://dilorf.frolid.eu

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0