Man kan inspireras av det mesta runt omkring sig!


Det finns saker överallt som kan inspirera till skapande, denna reklamen såg jag i den senaste Amelia som kom idag. Synd att mens etc inte är lika gulligt som reklamen är här! Men helt klart fick den mig att vilja göra något efter denna bilden! Ska se vad jag kan få till i kväll. Är hemma med Smurfen idag, han har feber, men är rätt så pigg och glad endå.. Så som man själv önskade att det var när man är sjuk!!


Surfade runt lite i morse, hamnade inne på StampArtic och föll för detta kortets uppbyggnad, det är när de berättar om att göra egna borders! Jag har fina Bulid a border clear stamps så nu ska jag göra ett utifrån detta kortet !!

Gå in på StampArtic och inspireras det finns massor med fint där inne, de bara sprutar ut vackra alster!! Keep on doing the good work!!!

Det händer att jag glömmer och jag ursäktar, men jag tycker att det är viktigt att skriva om man fått inspiration/liftar något som någon annan har gjort! Själv blir jag jätte glad när jag läser att någon har inspirerats av något som jag har gjort, så jag vill så klart göra det samma
Scrappa på


Kommentarer
Postat av: Fia

Här kommer en liten hälsning från den DT-kollega. Jag har lagt till din blogg i min lista och hoppas att det är ok!



Kram fia

2009-09-12 @ 20:36:02
URL: http://fiaskapar.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0